עיצוב התקרה בבית

מעצבים את הבית? רוצים לחדש את העיצוב ולגוון את האווירה ואת המראה? אם חשבתם על עיצוב התקרה ואתם מתעניינים באפשרויות השונות שעומדות בפניכם, קראו להלן את המאמר העוסק במגוון האפשרויות שעולם העיצוב והבנייה מציע. בחרו את שיטת העיצוב האהובה עליכם, להשגת מראה נאה התואם את טעמכם האישי.

תקרות נמתחות

אחד החידושים המרעננים בתחום עיצוב הפנים במבנים שונים הוא תקרות נמתחות. מדובר בבד או בוויניל שבאמצעותם מחפים את התקרה. שיטה זו מאפשרת שפע של אפשרויות, וטקסטורות. התוצאות מרהיבות! כמו כן רמת הגימור גבוהה מאוד. תקרות אלו הן חידוש מרענן בתחום העיצוב והנמכות תקרה, והאפשרות עשויה להתאים למבנים שונים. בשיטה זו מחפים משרדים, מוסדות, בתים פרטיים ומשרדים. ניתן לעצב באפקטים מיוחדים ולשלב עמידות במים ופתרון אקוסטי לחלל. התוצאה המתקבלת הינה ייחודית ומאופיינת בקו חדשני ומותאם ליתר האלמנטים במקום.

תקרת אריחים פריקה

במבנים רבים יש צורך לבצע הנמכת תקרה. כאשר תרים אחר האפשרות הנוחה והפרקטית מוצאים את האריחים הפריקים כמתאימים למטרה. הללו עשויים מצמר זכוכית דחוסה, והחומר הינו ממוחזר ונחשב לבטוח לשימוש וידידותי לסביבה. באמצעות אריחים אלו ניתן לעצב את החלל בצורה נאה ומעוצבת, ולהשיג תוצאות נהדרות מבחינת אקוסטיקה, אור, מראה ונוחות. אריחים אלו מאפשרים טיפול נוח במקרים שבהם מערכת המיזוג מותקנת מעל התקרה המונמכת. ניתן לפרק ולהחזיר את האריחים בקלות בלי לפגוע תקרה.

תקרת גבס

הגבס הינו חמר גלם נהדר שמאפשר עיצובים בעבודה מהירה וקלה יחסית. מה גם שניתן לעצב מגוון עיצובים מיוחדים. במבנים רבים מעצבים את התקרה בקווים ייחודיים שמשווים למבנה מראה יוקרתי ומיוחד. הוא מאפשר לחפות צנרת מזגנים ולהשיג מראה יפה. חשוב לציין כי במבנים רבים משלבים בתקרת הגבס גופי תאורה שקועים; מדובר בספוטים שמשתלבים בתקרה. מלבד האור שהספוטים שופכים על החלל, הם מביאים עמם תרומה עיצובית בעלת משמעות רבה. כיוון שהם משתלבים במקצועיות רבה ומשיגים תוצאה מרשימה במיוחד. ניתן לשלב כל מיני סוגים של ספוטים כגון: ספוט לד וכדו׳

תקרת עץ

העץ משמש עבור חיפוי משטחים שונים כמו קירות, רצפות ועוד. גם תקרות ניתן לחפות בעץ. לעץ כחומר גלם יש יתרונות רבים. המראה הטבעי שלו מביא עמו נופך מיוחד לחלל. הוא נחשב לאקוסטי ולאהוב על רבים הודות למראה הטבעי והחמים שלו. תקרת עץ מיוצרת משבבי עץ, והיא מותקנת במבנה בצורה מקצועית שמספקת תוצאה עמידה ומעוצבת בסגנון עכשווי. העץ משרה אווירה חמימה וביתית ומשתלב היטב עם אלמנטים מסוגים שונים.

כיצד בוחרים את התקרה המתאימה?

לפני שאתם מחליטים על התקרה שאותה תתקינו, זכרו – התקרה משמעותית עבורכם ויש לה השלכה ישירה על האקוסטיקה, על האור, על הנוחות ועל האווירה במבנה. שקלו את כל הנקודות לפני קבלת ההחלטה שלכם. כדאי לכם להתייעץ עם מעצבת פנים מקצועית. כמו כן מומלץ לבקר במבנים שונים ולהתרשם מהתקרות במקום. בדרך זו תוכלו להחליט מהי התקרה המתאימה לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *