עיצוב הבית – איך מתחילים?

הבית שלנו אמור להיות המקום שאליו אנחנו חוזרים – חוף המבטחים שעוזר לנו להישאר חזקים בכל עת. על מנת לגבש את השטח המושלם שיענה על כל הדרישות האלה, יש להקפיד על עיצוב שמתאים לכל המאפיינים החשובים ביותר של האופי שלכם ושל המסר שאתם רוצים לשדר לעולם בעזרת הבית. ממה מתחילים? האם חשוב להעסיק מעצב מקצועי? ואיך לא יוצרים מראה גרוטסקי ומזעזע? כל התשובות לפניכם.

שלבים ראשונים של עיצוב הבית

כאשר מתחילים להתארגן לקראת עיצוב הבית, מה שהכי חשוב  זה להגדיר במדויק את המטרות שלכם: האם הסלון הוא מקום שבו רק מארחים, או שגם יושבים בחיי היומיום? עד כמה אתם רוצים להוסיף אלמנטים קישוטיים לחדר השינה? כמה מקומות אחסון אתם צריכים? עיצוב פנים מאגד בתוכו אלמנטים אסתטיים ופרקטיים, וחשוב מאוד שהאחד לא יבוא על חשבון השני, משום שזוהי  טעות חמורה שלא תתרום להתנהלות היומיומית שלכם.

ממה יש להימנע בעת העיצוב?

כאשר מגבשים עיצוב כללי, חשוב מאוד לשמור על קו כללי בכל הבית, ולכן יש לקחת בחשבון את ההעדפות האישיות של כל אחד מבני הבית. בדרך כלל עושים החלטה בין שני סגנונות בסיסיים: כפרי ומודרני. הכפרי נשלט על ידי הצבעים החמים ואלמנטים מעץ או דמויי עץ, והסגנון המודרני – לבן ובהיר יותר, תוך ניצול של מתכות איכותיות ועמידות, למשל האלומיניום. ההחלטה הבסיסית משאירה מספיק מקום להוספת אלמנטים אישיים ומותאמים אישית.

פריטים לעיצוב הבית

מתי צריך לפנות לשירותי מומחים

לא לכל אדם יש חוש עיצוב מפותח, ולכן, כאשר אתם חשים שאין לכם תשובה לשאלות הבסיסיות בהקשר של עיצוב הבית, עדיף לפנות למומחים. יתר על כן, מדובר בשירות שיקל מאוד על תהליך העיצוב וגם יפתח לכם את העיניים לאינספור אפשרויות נוספות שלא היו מובנות מאליהן מלכתחילה. בין אם יש לכם שטח נרחב שדורש עבודה מעמיקה, או דירה קטנה שקשה ליצור בה תחושת מרחב מזמינה, בעזרתו האדיבה של שירות עיצוב פנים איכותי ומקצועי תוכלו ליהנות מאפשרויות בלתי נגמרות כמעט של עיצוב מתקדם ברמה גבוהה ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *