פותחים עסק חדש? כדאי שתכירו את בעלי המקצוע הבאים

אם אתם עומדים לפתוח עסק חדש, אם אתם רוצים לנהל את עצמכם ולהצליח באמת, טוב תעשו אם תיעזרו לשם כך בבעלי מקצוע. אילו בעלי מקצוע? ריכזנו למענכם את הרשמה המלאה.

יועץ פיננסי

בראש ובראשונה, חשוב להיעזר ביועץ פיננסי. כל עסק באשר הוא זקוק למימון בכדי להתחיל ברגל ימין. אף עסק לא יכול לצפות לכך שההכנסה תגיע מאליה ויש להיערך נכונה לתקופה שבה יהיו יותר הוצאות ופחות הכנסות. בעזרת יועץ פיננסי ניתן בין היתר לאתר מקורות מימון (לרבות קרנות סיוע לעסקים קטנים או בינוניים) לבנות תכנית עסקית מבוססת, להעריך בתוך כמה זמן יגיע העסק לנקודת האיזון. כמו כן, יועץ פיננסי יוכל לכוון ולייעץ כיצד צריך להתנהל כדי להימנע מהוצאות חסרות הצדקה עסקית וכלכלית.

מומחי רישוי עסקים

חלק ניכר מהעסקים מחויבים על פי חוק בהוצאת רישיון. ישנם מהנדסים או מומחי רישוי אחרים שיכולים להעניק ליווי מקצועי לאורך הדרך הארוכה והבלתי פשוטה בעליל בדרך לקבל הרישוי. מומחי הרישוי יסייעו להבין האם גם אתם זקוקים לרישוי, מיהם הגורמים שאצלם צריכים לעבור לפני קבלת הרישוי המיוחל ובנוסף – הם יוכלו לזרז את התהליך כולו כדי שהעסק יוכל להתחיל לפעול בהקדם, באופן בטוח וחוקי.

מעצבי פנים לעסקים

עסק שמציג חזות יפה, מיוחדת, לפעמים מרשימה או אולי יוקרתית יוכל להתבסס בצורה טובה יותר בקרב קהל המטרה שאליו הוא פונה. ישנם מעצבי פנים ומעצבים לעסקים המתמחים בעיצובים של סוגי העסקים השונים. מעצבים יכולים לעצב החל מחנויות בגדים, דרך משרדי פרסום או דוכני תכשיטים וכלה בקליניקות לרפואה משלימה או  אולמות תצוגה לממכר מכוניות.

רואה חשבון

בדרך לעסק משגשג כדאי לעבור גם אצל רואה חשבון. איש מקצוע זה מטפל בכל העניינים של פתיחת תיקים ברשויות (למשל מע"מ, ביטוח לאומי, מס הכנסה). רואה החשבון מעניק שירותים חשבונאיים, מייצג באופן שוטף את העסק מול רשות המיסים, מבצע תיאומים שונים, מנהל את ספרי העסק, מכין את דוחות הרווח וההפסד. במידת הצורך, זהו הגורם שגם יכול להפיק תלושי משכורת ולספק ייעוץ מס. ישנם עסקים שיכולים להיעזר באנשי מקצוע אחרים בתחום ניהול הכספים – חשבי שכר, מנהל חשבונות או יועץ מס.

יועצי שיווק ומיתוג

איש מקצוע חיוני נוסף הינו יועץ השיווק והמיתוג. מטרתו לענות על שאלות כגון איך ניתן לקדם את העסק? כיצד כדאי למתג את החברה? אנשי מקצוע בתחום זה יכולים לדאוג לנוכחת גם מעל דפי העיתון או ברדיו וגם באתרי אינטרנט.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *