שומרים על מראה צעיר ורענן

גם אם לא ניתן לעצור את מחוגי השעון ולהישאר צעירים לנצח, אין ספק כי יש מה לעשות בעניין. באמצעות הרגלים נכונים ניתן לשמור על מראה צעיר ורענן ולא פחות חשוב – להרגיש נפלא. איך עושים זאת? גם אתם (ואתן) יכולים.

תנו לעצמכם לישון

מחקרים מראים כי כמעט כולנו שכחנו עד כמה הגוף שלנו זקוק למנוחה. במרדף החיים היום יומי, לעתים אנו מנסים להספיק יותר אבל משלמים על כך ביוקר. חוסר שינה מספקת מלווה לרוב בעייפות ונרגנות יתר. אנשים שישנים די צורכם יהיו רגועים יותר, העור שלהם ייראה יותר רענן והעיניים לא תהיינה אדומות. שינה טובה ומספקת (שבע או שמונה שעות רצופות לפחות), ממש כמו שתיית מים מרובה, חיונית לבריאות הגוף ואף  לחיזוק המערכת החיסונית.

תנו לעור לשקם את עצמו

אם דיברנו על כך שחשוב לישון שנת לילה טובה, כעת נבקש להוסיף נדבך נוסף שיעזור לכם (ובעיקר לכן) להיראות עוד יותר צעירים ונמרצים. לפני השינה, חשוב מאוד למרוח קרם פנים איכותי. את הקרם יש למרוח רק על פנים חפות מאיפור, לאחר שנעשה שימוש במסיר איפור טוב. ישנם קרמים קוסמטיים מצוינים, ייעודיים ללילה. הם מספקים לעור הפנים שפע של לחות, מצוינים כנגד רדיקלים חופשיים ומעניקים טיפול אנטי אייג'ינג שעובד במשך כל הלילה.

טפחי את השיער ותיראי מצוין

שיער בריא ומבריק משמש מסגרת מעולה למראה צעיר. חשוב, אם כן, לטפח את השיער על מנת  למנוע קצוות מפוצלים, עייפות ונשירה. איך כדאי לטפח את השיער? למשל – קצוות שרופים או מפוצלים כדאי לסלק, כדי למנוע שבירה של השערה. הברשה עדינה ויומית של השיער מומלצת מאוד לבעלות שיער ארוך. כמו כן, כדאי לעסות את הקרקפת לפחות פעם אחת ביומיים, כדי לאפשר זרימת דם מיטבית. פעולה זו אף עשויה לחזק את שורשי השיער. ומה עוד כדאי? להשתמש מעת לעת במסכה לשיער וכן להימנע מחפיפה במים חמים מדי. צביעה של השיער מידי פעם יכולה גם היא לסייע למראה צעיר ורענן.

צביעת שיער לגוון בלונדיניthbsukv

קרם הגנה חובה

פינוק תקופתי הולך מצוין עם מראה צעיר וזוהר יותר. מעת לעת, אל תוותרי על טיפול פנים מקצועי, פילינג ומסכה. כמובן, אין לצאת לשמש מבלי להשתמש בקרם הגנה טוב, שבלעדיו העור ייראה מקומט ועייף בטרם עת, שכן קרם הגנה מונע את נזקי הפיגמנטציה וכמובן מקטין את הסיכון לחלות בסרטן. ואם כבר בשמש עסקינן, כדאי לצאת החוצה חמושים במשקפי שמש, שכן רצוי להקפיד בנוסף גם על בריאות העיניים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *